Left
Right

کارت گارانتی

تضمین ما در کیفیت کاری است که ارائه میکنیم و اولین هدف حصول اطمینان از درست و موثر عمل کردن نگارش‌های برنامه است. تمام در خواست‌ها توسط تیم فنی مطابق طرح انتخابی پاسخ داده شده و حد اکثر کمتر از 24 ساعت در صورتی که در ساختار برنامه خللی وارد نشود اعمال می‌شود.
موارد تحت پشتیبانی
مشکل در عملکرد و اطمینان از اینکه مشکل بوجود آمده از تغییر در تنظیمات پیش فرض و فقدان افزونه های رایج در مرورگر نیست. همچنین اشکال و خطاهای برنامه نویسی، سیستم مدیریت محتوا و تجارت الکترونیکی، لینک های شکسته، ماژول‌های معیوب، مرمت و تعمیر فرم‌ها و صفحات، پایگاه‌داده و یا مسائل ساختاری که به تیم توسعه گزارش داده شوند و در طرح انتخابی شما موجود باشد.
موارد خارج از پشتیبانی
همه مسائل مربوط به سیستم شخص ثالث، دامنه یا سرویسهای متفرقه، خطاهای و یا مشکلات خارج از کنترل میزبانی، استفاده با روشهای ناخواسته و درخواست افزودن قابلیت ها و امکاناتی که در قرارداد شرح داده نشده و مواردی که در کنترل مستقیم ما نیست. توجه شود که خدماتSEO، Backup اطلاعات، بروز‌رسانی فنی و خبری، ایجاد صفحات جدید، درج آگهی، مطالب و یا تصاویر بیشتر و شرایطی که تنها با ایجاد قرارداد پشتیبانی و پرداخت مابه‌التفاوت هزینه مجزا میسر می‌شود نیز خارج از این ضمانت این گارانتی می‌باشد.
کارت های گارانتی آرای کد به سه دسته سبز، آبی و قرمز تقسیم میشوند که بسته به میزان خدمات پشتیبانی و محدوده زمانی دارای تعرفه های متفاوتی می‌‌باشند.
شرح کارت‌های گارانتی آرای کد
  ماهانه 8 ساعت ماهانه16ساعت ماهانه64 ساعت
نام طرح انتخابی جهت اعمال پشتیبانی RED GOLD GREEN
رفع خطای برنامه نویسی و متن ، توسعه فرمها و ماژول‌ها
نصب خودکار سرویس پک های امنیتی
آموزش حضوری کارکنان در محل کار یا منزل
سفارشی سازی ، ادغام با سیستم شخص ثالث و اصلاحیه
پشتیبان گیری روزانه FTP و Database
بروز رسانی گرافیک و ایجاد تغییر در فریم ورک وبسایت
چک امنیتی روزانه و بهینه سازی عملکرد جهت بارگیری سریع
تنظظیمات پایگاه داده و حسابهای کاربری
بهینه سازی در گوگل و گزارشات آنالیز و ترافیک ماهانه
درج محتوای متنی و تصویری محصولات، اخبار، نمونه‌ها و ...
نظارت بر عملکرد وبسایت و اقدام به رفع مشکل (مانیتورینگ)
مشاوره و پاسخگویی به سوالات کاربری ایمیل (14-10) تلفن،ایمیل (22-16 , 14-10) تلفن،ایمیل (24ساعته)
قیمت طرح سالانه (ریال) 34,000,000ریال 58,000,000ریال 192,000,000 ریال
سریع ترین زمان پاسخگویی به موضوعات گزارش داده شده از طریق ایمیل و تلفن
اولویت شرح زمان تخمینی بررسی
سطح1 عدم دسترسی به وبسایت/ مشکل در درگاه پرداخت بانکی در عرض 1 الی 2 ساعت
سطح2 مواردی که معمولا 10% از مشتریان را تحت تاثیر قرار می‌دهد ا الی 2 روز
سطح3 هر موضوع سطحی یا گرافیکی که بر معاملات و بخشهای حساس سیستم تاثیر نمی‌گذارد 2 الی 5 روز
ارسال کد، ماژول‌ها و مسائلی که سبب میشود امنیت و کدهای برنامه به خطر بیفتید برای کاربر ممنوع می‌باشد.

جهت اطلاعات بیشتر و خرید کارت گارانتی از بخش تماس با ما فرم را تکمیل و ارسال نمایید.

کارت گارانتی

تضمین ما در کیفیت کاری است که ارائه میکنیم و اولین هدف حصول اطمینان از درست و موثر عمل کردن نگارش‌های برنامه است. تمام در خواست‌ها توسط تیم فنی مطابق طرح انتخابی پاسخ داده شده و حد اکثر کمتر از 24 ساعت در صورتی که در ساختار برنامه خللی وارد نشود اعمال می‌شود.
موارد تحت پشتیبانی
مشکل در عملکرد و اطمینان از اینکه مشکل بوجود آمده از تغییر در تنظیمات پیش فرض و فقدان افزونه های رایج در مرورگر نیست. همچنین اشکال و خطاهای برنامه نویسی، سیستم مدیریت محتوا و تجارت الکترونیکی، لینک های شکسته، ماژول‌های معیوب، مرمت و تعمیر فرم‌ها و صفحات، پایگاه‌داده و یا مسائل ساختاری که به تیم توسعه گزارش داده شوند و در طرح انتخابی شما موجود باشد.
موارد خارج از پشتیبانی
همه مسائل مربوط به سیستم شخص ثالث، دامنه یا سرویسهای متفرقه، خطاهای و یا مشکلات خارج از کنترل میزبانی، استفاده با روشهای ناخواسته و درخواست افزودن قابلیت ها و امکاناتی که در قرارداد شرح داده نشده و مواردی که در کنترل مستقیم ما نیست. توجه شود که خدماتSEO، Backup اطلاعات، بروز‌رسانی فنی و خبری، ایجاد صفحات جدید، درج آگهی، مطالب و یا تصاویر بیشتر و شرایطی که تنها با ایجاد قرارداد پشتیبانی و پرداخت مابه‌التفاوت هزینه مجزا میسر می‌شود نیز خارج از این ضمانت این گارانتی می‌باشد.
کارت های گارانتی آرای کد به سه دسته سبز، آبی و قرمز تقسیم میشوند که بسته به میزان خدمات پشتیبانی و محدوده زمانی دارای تعرفه های متفاوتی می‌‌باشند.
شرح کارت‌های گارانتی آرای کد
  ماهانه 8 ساعت ماهانه16ساعت ماهانه64 ساعت
نام طرح انتخابی جهت اعمال پشتیبانی RED GOLD GREEN
رفع خطای برنامه نویسی و متن ، توسعه فرمها و ماژول‌ها
نصب خودکار سرویس پک های امنیتی
آموزش حضوری کارکنان در محل کار یا منزل
سفارشی سازی ، ادغام با سیستم شخص ثالث و اصلاحیه
پشتیبان گیری روزانه FTP و Database
بروز رسانی گرافیک و ایجاد تغییر در فریم ورک وبسایت
چک امنیتی روزانه و بهینه سازی عملکرد جهت بارگیری سریع
تنظظیمات پایگاه داده و حسابهای کاربری
بهینه سازی در گوگل و گزارشات آنالیز و ترافیک ماهانه
درج محتوای متنی و تصویری محصولات، اخبار، نمونه‌ها و ...
نظارت بر عملکرد وبسایت و اقدام به رفع مشکل (مانیتورینگ)
مشاوره و پاسخگویی به سوالات کاربری ایمیل (14-10) تلفن،ایمیل (22-16 , 14-10) تلفن،ایمیل (24ساعته)
قیمت طرح سالانه (ریال) 34,000,000ریال 58,000,000ریال 192,000,000 ریال
سریع ترین زمان پاسخگویی به موضوعات گزارش داده شده از طریق ایمیل و تلفن
اولویت شرح زمان تخمینی بررسی
سطح1 عدم دسترسی به وبسایت/ مشکل در درگاه پرداخت بانکی در عرض 1 الی 2 ساعت
سطح2 مواردی که معمولا 10% از مشتریان را تحت تاثیر قرار می‌دهد ا الی 2 روز
سطح3 هر موضوع سطحی یا گرافیکی که بر معاملات و بخشهای حساس سیستم تاثیر نمی‌گذارد 2 الی 5 روز
ارسال کد، ماژول‌ها و مسائلی که سبب میشود امنیت و کدهای برنامه به خطر بیفتید برای کاربر ممنوع می‌باشد.

جهت اطلاعات بیشتر و خرید کارت گارانتی از بخش تماس با ما فرم را تکمیل و ارسال نمایید.

کارت گارانتی

تضمین ما در کیفیت کاری است که ارائه میکنیم و اولین هدف حصول اطمینان از درست و موثر عمل کردن نگارش‌های برنامه است. تمام در خواست‌ها توسط تیم فنی مطابق طرح انتخابی پاسخ داده شده و حد اکثر کمتر از 24 ساعت در صورتی که در ساختار برنامه خللی وارد نشود اعمال می‌شود.
موارد تحت پشتیبانی
مشکل در عملکرد و اطمینان از اینکه مشکل بوجود آمده از تغییر در تنظیمات پیش فرض و فقدان افزونه های رایج در مرورگر نیست. همچنین اشکال و خطاهای برنامه نویسی، سیستم مدیریت محتوا و تجارت الکترونیکی، لینک های شکسته، ماژول‌های معیوب، مرمت و تعمیر فرم‌ها و صفحات، پایگاه‌داده و یا مسائل ساختاری که به تیم توسعه گزارش داده شوند و در طرح انتخابی شما موجود باشد.
موارد خارج از پشتیبانی
همه مسائل مربوط به سیستم شخص ثالث، دامنه یا سرویسهای متفرقه، خطاهای و یا مشکلات خارج از کنترل میزبانی، استفاده با روشهای ناخواسته و درخواست افزودن قابلیت ها و امکاناتی که در قرارداد شرح داده نشده و مواردی که در کنترل مستقیم ما نیست. توجه شود که خدماتSEO، Backup اطلاعات، بروز‌رسانی فنی و خبری، ایجاد صفحات جدید، درج آگهی، مطالب و یا تصاویر بیشتر و شرایطی که تنها با ایجاد قرارداد پشتیبانی و پرداخت مابه‌التفاوت هزینه مجزا میسر می‌شود نیز خارج از این ضمانت این گارانتی می‌باشد.
کارت های گارانتی آرای کد به سه دسته سبز، آبی و قرمز تقسیم میشوند که بسته به میزان خدمات پشتیبانی و محدوده زمانی دارای تعرفه های متفاوتی می‌‌باشند.
شرح کارت‌های گارانتی آرای کد
  ماهانه 8 ساعت ماهانه16ساعت ماهانه64 ساعت
نام طرح انتخابی جهت اعمال پشتیبانی RED GOLD GREEN
رفع خطای برنامه نویسی و متن ، توسعه فرمها و ماژول‌ها
نصب خودکار سرویس پک های امنیتی
آموزش حضوری کارکنان در محل کار یا منزل
سفارشی سازی ، ادغام با سیستم شخص ثالث و اصلاحیه
پشتیبان گیری روزانه FTP و Database
بروز رسانی گرافیک و ایجاد تغییر در فریم ورک وبسایت
چک امنیتی روزانه و بهینه سازی عملکرد جهت بارگیری سریع
تنظظیمات پایگاه داده و حسابهای کاربری
بهینه سازی در گوگل و گزارشات آنالیز و ترافیک ماهانه
درج محتوای متنی و تصویری محصولات، اخبار، نمونه‌ها و ...
نظارت بر عملکرد وبسایت و اقدام به رفع مشکل (مانیتورینگ)
مشاوره و پاسخگویی به سوالات کاربری ایمیل (14-10) تلفن،ایمیل (22-16 , 14-10) تلفن،ایمیل (24ساعته)
قیمت طرح سالانه (ریال) 34,000,000ریال 58,000,000ریال 192,000,000 ریال
سریع ترین زمان پاسخگویی به موضوعات گزارش داده شده از طریق ایمیل و تلفن
اولویت شرح زمان تخمینی بررسی
سطح1 عدم دسترسی به وبسایت/ مشکل در درگاه پرداخت بانکی در عرض 1 الی 2 ساعت
سطح2 مواردی که معمولا 10% از مشتریان را تحت تاثیر قرار می‌دهد ا الی 2 روز
سطح3 هر موضوع سطحی یا گرافیکی که بر معاملات و بخشهای حساس سیستم تاثیر نمی‌گذارد 2 الی 5 روز
ارسال کد، ماژول‌ها و مسائلی که سبب میشود امنیت و کدهای برنامه به خطر بیفتید برای کاربر ممنوع می‌باشد.

جهت اطلاعات بیشتر و خرید کارت گارانتی از بخش تماس با ما فرم را تکمیل و ارسال نمایید.